489324-203

Min bästa Frida

God morgon!
Sitter här hemma hos Frida nu i hennes sova med hennes dator och kikar lite på tve. Sovit här inatt, tur att dom har en så skön soffa, sovit jätte bra som alltid. Både Frida och Mogge har åkt iväg till jobbet och eftersom jag börjar vid 1 får jag sitta här själv och uggla. Så efter jobbet sen när jag slutar vid 5 ska jag in till stan en sväng, måste kika på present till mamma bland annat men det värsta är att jag är pank rutt redan och det är över 2 veckor kvar till löning. Ska även möta upp Loffsan efter hennes jobb när hon slutar 7 då jag ska sen sova hos henne denna natt. Men blir mys länge sen vi sågs nu<3

Igår så jobba jag ju också, det var den första dagen på en 7-dagars lång arbetsvecka. Sen åkte jag direkt till Frida efter jobbet, käka mat. Frida är så duktig, var riktigt gott :) Sedan blev det lite snack, käka glass och chips och kika på en ganska värdelös film. Sedan gick dom och la sig och jag kika slutet på beck. Mys kväll<3

Frida och jag för ett år sen eller nåt när det var fest hos mig.








Kommentarer
Postat av: Frida

Kvällen var jättebra dock var filmen helt jäkla värdelös måste jag säga! Jag satt ju och spelade istället vilket också funka :)

Oavsett vad, jag ställer alltid upp för dig sötnos, det vet du :) <3

2009-07-28 @ 16:55:45
URL: http://fsomifrida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0