489324-203

Helgen

Kan börjar berätta om gårdagen. Igår så gjorde jag inte allt för mycket på dagen, tog det mest lugnt efter vart på fest i väring, inte bakis eller så alls men skönt att ta det lugnt så. Vid 5 så åkte jag iväg till jobbet och sluta 9. Vid 10 tiden åkte jag bort till Anna-Karin för hon hade lite avskedsfest. Trevligt! Var ju inte meningen att jag skulle till krogen men tjejerna tvinga mig och bjöd mig på inträdet (som jag inte hade haft råd men annars ändå) sjukt mkt folk blev det där på kvällen ändå, var på husaren kan ju jag lägga till. Blev en del prat, lite dansade och jaa, en ganska trevlig kväll även om man kände sig ganska liten. Nyktert är väl okej, men är faktiskt roligare att vara full, thats it. Men det gör vi på, på måndag ist när det är poolparty med jobbet :)

Idag väntar lite slapp i soffan med vänner, ska äta frukost nu tänkte jag.. Kom faktiskt upp för en halvtimme sen bara. Sen vid 5 är det dags för jobb igen till 9.








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0