489324-203

Helg igen = Jobb igen.

Vart ledig nästa en vecka men nu när helgen kommer så blir det dags att jobba igen och så kommer det se ut i 3 veckor fram över, Jobb typ HELA tiden, men pengar så ska inte klaga :)

Igår så var det jobb och sen fest i väring med pojkarna. En riktigt soft kväll måste jag säga, efter måndags så har jag fått mig en liten tankeställare. Var så sjukt full! Hemskt faktiskt, snefylla dessutom. Så igår så blev det bara 4 cider, gott och så, så jätte soft faktiskt. Blev ganska sent ändå, var inte i säng från 4 ju. Haha!

Hade tänkt starta en film, australia men den är så lång så vet inte, skulle behöva städa också, mår ju prima idag så kanske ska passa på och städa då, hum.. svårt! Men men, vid 5 börjar jag jobba fram till 9 sen, sen ska det vara avskedsparty för Anna-karin men känner inte för att dricka direkt så får väl se hur jag gör och hur trött jag är ikv :)







Kommentarer
Postat av: jessica

ja detsamma :) japp det kommer jag ihåg, det fixar vi :)

2009-07-11 @ 16:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0