489324-203

Hämta vovve

Jag är uppe med tuppen känns det som, var väldigt länge sen jag gick upp vid 7, har nog inte ens hänt sen jag tog studenten. Kändes jobbigt men nu är jag iaf uppe :) Strax ska jag åka iväg till skara, mesta dels sitter jag och funderar på nu om jag ska tanka eller inte innan jag åker, jaja.. får väl se vad mätarn står på när jag kommer ut. Längtar efter att få se det lilla knytet. Åååh, kommer bli helt förälskad, dom brukar ju alltid vara så himla söta :D

en sånhär hund blir det, är som små björnar. åååååååh. <3 saknar lilla dicko.
förresten så heter hunden vi ska köpa Hiro. Var tvunget att vara nåt på H så jaa, det får väl funka :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0