489324-203

En trött Veronica

Fattar egentligen inte varför jag sitter här för är skit trött. Var på liseberg igår hela dagen och sen var jag och josse ute på husaren till 2 ungefär. Man var riktigt slut.. och sen fick jag jobba idag från 15-00, blev nåt fel med schemat eller nåt, fatta ingte så var bara att jobba på. Så är riktigt trött, imorgon börjar jag 11 också, så ingen sovmorgon här.

Måste bara lägga till det.. Vad är det för fel på vädret, var så kallt idag tyckte jag så jag fick stå i fleece, för i helvete, det är slutet av juli, nåt har gått jävligt snett nu? :S :(

var väldigt blött ett tag och var skyfall typ så en ponch blev det som tyvärr gick sönder typ direkt.

Bilder och annat kommer nog en annan dag när jag orkar, för nu blir det sängen :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0