489324-203

Ekonomisk oberoende, ja tack!

Vart och hämtat Hiro i Laxå nu och ååååå, vad söt han var :D Jag vill med ha en sån liten grabb, verkligen så himla söt. Men dom kostar därefter och det är inget jag har råd med. Men en hund ska jag skaffa mig en dag, det kan jag lova er!
Vart så duktig och kört fram & tillbaka, inget pappa tycker om men så är det när hans dotter tat körkort då får han allt sitta brevid även om  han ska kommentera det mesta ;)

Ikv väntar jobb för min del, vid 5 börjar jag och sen slutar inte från kvart i 11. Tycker det är soft att jobba kväll så hoppas det går bra och det är bra folk man jobbar med (Y) Har inte riktigt bestämt mig än om jag ska åka till pappa ikv/natt eller om jag ska åka tidigt imorgon, vet inte om jag hittar ut till klubben härifrån.. hum. Ska sitta och skriva 160 ggr ett nr som dom glömt skriva på papprena till funktionerna. Kul då!
Just det ja, det är till tävlingen vi har på lördag, kullingstrofén. ca 170 startade och det är bra. Hade iofs 200 förra året men det är MÅNGA så skadar inte att det är lite färre. Blir för min del på lördag att sitta i målet tillsammans med Mini på ss2. Hoppas det blir kul =)

Kullingstrofén 07, då pappa körde föråkare. Men iår åker vi inte!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0