489324-203

Du skulle bara lyssna på dig själv.

Jag vet verkligen inte vart jag ska ta ivägen nu, jag vet inte vad jag ska göra. Jag får inte ens vara i mitt eget hem, det är sjukt och jag har ingen jag riktigt kan prata med som förstår. Vart ska jag ta ivägen!? Jag kan inte bara försvinna och gå upp i rök, det går bara inte. Inte har jag pengar att flytta härifrån heller så jag vet inte.. jag vet verkligen inte. Mår så jävla skit av allt detta. Pallar det inte! Jag pallar inte mer. Mår bara sämre och sämre och sen förstår du inte. Du ska bara höra dig själv.. jag fattar verkligen inte hur du tänker. Allt ät en jävla röra och jag vet inte hur jag ska ta mig ur den.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0