489324-203

Dom är mitt allt

Mina vänner, mina kära vänner, vad skulle jag göra utan er undrar ju jag!? :S Ni finns alltid där när allt rasar, när allt växer och står vid min sida. Ni är helt enkelt underbara.

Idag så har jag vart med Malou en sväng, stan en snabbis, handla inför grillningen ikv. Malou, Hanna och Loffsan kommer hit ikv vid 7 och då ska vi grilla sen ska även Frida, Anna och Jessica kanske komma förbi. Mycket trevligt ;D Blir även en utgång på husaren ikv, ska väl dricka lite alltså bara några 2,25.. Gott och lagom till grillningen. Jobbar imorgon så känns skönast att ta det lugnt så, kommer alltid fler torsdagar. Hoppas att vädret kan hålla sig bra också :)

Men nu är jag as hungrig så ska käka lite så jag håller mig tills 7.

Loffsan, jag och Malou i Alanya tidigare iår.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0