489324-203

SUPA med boysen

Ikväll så blir det att festa igen. Skoj :D Har nu nyss kommit ur duschen och smörjt in mig. Så nu ska jag bara klä på mig för att sen slänga på mig lite kläder och dra mig bort till Felix och hämta dom. Åka och käka, sen hem hit igen för att göra mig iordning och sen vart förfest blir nånstans får man väl se. Blir utgång på vatra ikv antar jag.

Kämpit ibland att jobba på donken för igår, shit vad galet det blev. Hade as stressigt och sjukt mycket folk. Blev helt enkelt kaos ett tag. Men kul ändå när det finns nåt att göra. Blev att hämta en kompis på kvällen med och sen satt hemma hos han och snacka. Riktigt trevligt =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0