489324-203

Ge & Ta

En ny vecka och den första hela veckan detta året. Sov som vanligt länge idag, till 12 men kan bero på att jag ser på vänner långt in på nätterna. Jag är fast helt enkelt! Haha. Men måste försöka vända på dygnet nu. Detta går inte. Men men, vid 3 idag så kommer iaf Lousie och hämtar mig för då ska vi åka in till stan och kika lite. Är ju ändå rea så man måste ju se om man kan hitta nåt :) Vore skoj. Helt otroligt får jag nog åka buss hem om mamma inte hämtar mig, tänkte jag skulle köpa kamran idag om den kommit in. Så mamma får nog hämta mig ändå :P Senare ikv så ska mamma och hennes vänninor ut och festa så då blir det jag som så snällt får köra. Men lugnt, får ju ge tillbaka efter alla 100 tusen tals gånger mamma kört runt på mig. <3

Dags för att fixa håret och smink och kanske klä på sig med vore på tiden. Tjaoo..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0