489324-203

Första praktikdagen avklarad

Var så grymt nervös inför idag så jag nästan grät. Har nog aldrig vart så nervös typ och jag fattar egentligen inte riktigt varför. Det går ju som det går men jag har väl förstora förväntningar på mig själv och vill mer än jag klarar av tyvärr. Dagen gick väl helt okej, kunde ju vart värre. Fick vara uppe i kundmottagningen idag, det finns inget nere i verkstan att göra typ därför men jag klagar inte, jag klarar mig bra där uppe. Kommer ju komma till verkstan och reservdelar och allt det där tids nog. Men fick otroligt nog sjukt ont i knäna så kunde knappt stå, skumt .. jag som är van med att stå i mitt jobb men aja. Är nu väldigt trött. Somnar snart. Måste nog sova nu faktiskt. En lång dag imrogon. jag har ont i magen :/







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0