489324-203

Drygt 50 par

Rensat bland mina skor idag och helt sjukt egentligen hur mkt skor jag lyckades ha. Nästan 50 par. Blev chockad. Men mamma var jävligt arg på alla mina skor så tänkte vara snäll att rensa men lyckades bara slänga 3 och ge bort 2. Så försvann ju inte så mkt och kommer nog komma lite mer skor nu också för jag vet några jag vill ha :) Har även rensat bland kläder, får ju fasiken inte ner allt i min byrå. Onödigt att ha kläder där man ändå aldrig använder. Nu är jag rätt trött. Kanske inte så konstigt när jag inte somna från halv 5 inatt och gick upp 12 idag. Blir vid 18 att jobba också, till 21.30. Segt. Men pengar :)
Nu är jag svin hungrig så hoppas mamma snart är klar med maten :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0