489324-203

Bäst, helt enkelt bara bäst !

Igår var jag och loffsan hos malou och hade en såndär mysig tjejkväll med mat, film, godis och sist men inte minst massa tjejsnack. Betyder så mycket för mig, att bara ha tjejer att snacka med är helt underbart och att tjejerna sen är det också gör ju inte direkt saken sämre. Ni är bäst<3  Ni har nu fått mig på andra tankar och det kanske var just precis det jag behövde.
En liten komisk grej igår var att vi alla glömde våra plånböcker/kort under kvällen. Malou glömde det på sigges så vi leta som en galning i bilen men tur så fanns det på sigges. Lättnad. Sen när loffsan hade åkt hem så kom hon på att hon glömde plånboken hos Malou och sen när jag skulle åka hem så hitta jag inte min plånbok och då var det visst så att den hade jag glömt i loffsan bil. Jäkligt lyckat tjejer ;)

Nu ska jag strax iväg till jobbet,  börjar om en halvtimme så får nog skynda mig nu. Sen ikv blir det utgång på vatra med dj Levis. Hoppas han är bra. Ska dock ta dte väldigt lugnt, nåt glas vin och nån cider på sin höjd. Blir jobb imorrn också och sen ska jag köra ner till vargön så..
Sååå party ikv med Malou, Loffsan, Emma & Therese :) Nice fan ;)<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0