489324-203

Världen går under, för mig iaf..

Min stora idol, Petter Solberg kör en citroen och det är nästan jordens undergång. Han har alltid för mig vart en äkta subaru förare så är riktigt hemskt att han har bytt till en bilmodell som jag inte alls gillar. Nej fy.. Petter vad har du gjort? :O Du måste tillbaka till den underbaraste bilen som finns, du måste.

I vilket fall som helst är jag hos pappa nu. Ikv har vi myst med hemmagjord pizza och kollat på melodifestivalen. Heat hade en riktigt bra låt, är jätte nöjd med att den gick vidare. Och, haha. Man såg ju snoppen, lite kul ;) Bra att Måns gick vidare också, han hade en grym låt :D Nu ser vi på rally från norge också.. Bröderna solberg, ni är bäst!


Saknar min babe jätte mycket också. Hoppas verkligen inte han kommer hem allt försent så jag kan få träffa honom :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0