489324-203

Man får väl skylla sig själv

Idag är jag väldigt mör. Var ju ute igår och jaa, nu ser man ju hur det går. Alkholen dövar allt för stunden men nu är man inte för fräsch. Det är så illa att jag inte ens kan jobba men det har även med min rygg att göra som inte har nåt med gårdagen utan måste hänt nåt i natt för har väldigt ont i ryggen, visst nu är det bättre men inte bra. Imorses så kunde jag knappt göra nåt och gjorde så ont så jag nästan lipa.

Gårdagen var väl okej, börjar tröttna rätt skarpt på att gå ut. Speciellt i skövde, samma folk, samma tråkiga ställen, rätt tråkigt helt enkelt. Ska nog sluta att festa nu ett tag och invänta våren och sommaren och om jag nån gång ska festa innan får det vara nåt speciellt som födelsedagen elr nåt.

Nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem och laga tacos, sen ska jag krypa ner i sängen igen och tänka på min babe som åker iväg till branäs idag så jag får vara ensam på alla hjärtans dag. tråkigt men vi har våran egna lilla alla hjärtans dag på måndag ist. Längtar så mkt efter dig.. usch jobbigt detta.

Förövrigt kan jag lyckligt berätta att jag är en stolt ägare till en vacker blå/turkos balklänning, igår bestämde jag mig för den, såå glad. är riktigt nöjd. Nu är det bara skor man ska hitta och jag som är rik som ett troll, NOT! detta är inte speciellt kul och idag förlorar jag som sagt ännu mer pengar, ledsamt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0