489324-203

Lättnad & Längtan

Blev lite smått orolig idag, mitt humör och sinne spelar sitt lilla egna spel så jag vet inte vad som händer ibland, man aja :) jag lever ju iaf. Nu sitter jag här vid våran nya dator. Riktigt nice :) har packat klart det jag har kunnat och hoppas på att jag får träffa tjejerna ikv :) Vore riktigt mysigt! Saknar dom och länge sen jag träffa dom nu. Fått en extrem huvudvärk också, inte alls kul och den vill inte släppa heller :( fy..

Men imorgon bär det som sagt av till branäs med Fredrik. Får bli att skippa sista lektionen så vi kommer iväg nån gång och det inte blir allt försent, det är ju som sagt några timmar upp. Längtar som bara den vill jag lova. Tror det kommer bli riktigt mysigt. Har dock packning till en hel armé men behövs både dit upp och sen ska jag ju vara nere på praktiken i några dagar.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0