489324-203

alla hjärtans dag

<3

Vilken kass dag det känns som när man inte får vara med sin pojkvän. Det är ju lixom idag om nån dag man ska vara med honom. Saknar honom väldigt mycket men hoppas jag kan få träffa han en liten stund imorgon annars syns vi ju på måndag då även vi tänkte ha vår egen lilla alla hjärtans dag. Längtar jätte mycket efter min Fredrik<3

Förövrigt idag så mår jag bättre även om jag inte blivit frisk än och hostan finns kvar och även förkyldningen men ska ändå dra mig bort till jobbet idag om ungefär en timme och sen jobbar jag till 3, så, så länge blir det ju inte. Skönt det. Så fort jag har jobbat klart blir det väl att åka hem & käka och packa bilen för att sedan åka bort till pappa. Senare ikv blir det lite familjemiddag hos farfar. Mysigt.

Trots allt ska man ju uppmärksamma familjen denna dagen också för det är ju den som alltid finns där. Som gjort att man är den man är idag och den man kommer fortsätta att vara. Är väldigt glad att jag har den familj jag har. Ni betyder mer än ni kan ana.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0