489324-203

Vinter ute, Vinter inne, Vinter i mig

Sitter här i min ensamhet. Haha. Nej, så illa är det faktiskt inte för ska snart iväg till Sofija så ska vi laga lite tacos och sen vet jag inte riktigt vad som händer. Lugnt blire ju iaf :)

Riktigt jobbigt att jag inte kunde somna på hela natten. N sov över hos mig och det var inte därför utan jag kunde verkligen inte sova. Men var mysigt att ha nån som höll om en. Hade lagom ångest när jag såg hur klockan närma sig 9 men väl när kl var 9 så gick jag upp och vi satte oss för frukost. Åkte iväg vid 10 för jag börja jobba halv 11 och tiden på jobbet gick som vanligt i snigelfart och när jag väl var hemma la jag mig i soffan för att se film men efter 10 min så somna jag och sen kommer smarthjärnan hem och jag fick inte sova längre. Tack. Men nu ska jag fortsätta käka mina kex och vänta på att Loffsan ringer.


Måste tillägga dessutom att det är nästan alltid 10 ggr roligare efter krogen (tex. utanför kebabhouse) än vad det är inne på krogen. Jag bara längtar tills kl blir 2 och alla samlas ute. Jag & Loffsan speciellt har haft våra stunder där utanför... HAHA.

En sommarkväll utanför kebabhouse
Visst är det mysigt med snö och vårt snöbollskrog vi hade efter krogen men det i alla sin ära så slår det aldrig sommaren.









Kommentarer
Postat av: Loffsan

Ååh, den dagen!!

2009-12-19 @ 00:37:19
URL: http://lousiew.blogg.se/
Postat av: Loffsan

2009-12-19 @ 00:38:21
URL: http://lolaas.blogg.se/
Postat av: Loffsan

sv till båda: Ja vi måste göra en sån resa igen

och aa det var verkligen jättekul att se ut so en snögubbe :P haha ne men det var roligt :)

2009-12-19 @ 00:39:34
URL: http://lousiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0