489324-203

Peter säger att jag är en latmask

och jag kan nog hålla med honom men idag har jag mina anledningar. Blev som sagt sent igår. Sen är jag smart och sover en sväng nu vid sju och japp, vad tror ni att jag är nu.. Jo, pigg! Så typiskt :/

Var en sväng på överby med Mamma och Benita förut. Fick allt köpt mig en svart kjol och ett par svarta pumps som jag så länge velat ha. Blev även lite annat smått och gott. Måste tillbaka dit igen imorgon och det tar emot för jävlar vad mycket folk det var där idag. Kö över hela stallbaka bron, sinnes! Aldrig vart med om det tidigare men när rean är i stan då jävlar ;)


Tänkte visa några bilder från vår spelkväll igår











Kommentarer
Postat av: Malou

hahaha, usch snusk!

2009-12-27 @ 22:54:03
URL: http://skovdeglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0