489324-203

Konstig kombo

Har kollar klart på twiligt nu efter att fått spola tillbaka halva eftersom jag somna. Skräll mig. Somnar alltid till filmer nu för tiden, tröttsamt. Haha... Men måste hålla med om att den var bra, inte underbar och bäst som alla säger men den var bra, riktigt bra kan jag ju hålla med om. Vet inte riktigt vrf den var så bra, den var bara det :)

Nu har jag tagit tag i mina kort från studenten och klistrar in i ett album. Vilka minnen som kommer upp, det gör ena ont i hjärtat av att titta på bilderna. Man saknar studenten så extremt mycket. Det var verkligen en kul tid! Samtidigt som jag gör detta lyssnar jag på julmusik, det känns lite konstigt, ingen bra kombo men har det mysigt här vid julgrannen och få vara ensam och bara få vara. Skulle bara vilja lägga mig i snön och bara kolla upp på stjärnorna, men då fryser jag nog ihjäl så hoppar nog det. Hihi. Dags att fortsätta så blir jag nog klar ikväll nån gång.








Kommentarer
Postat av: Loffsan

Säger ju att den är bra, filmen alltså :D du MÅSTE de 2:an nu

2009-12-21 @ 21:05:58
URL: http://lousiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0