489324-203

Juldagen

Fick sova ut idag och det var skönt. Gick upp runt 11, åt lite frukost och satt här. Pratat i tele med både Sofija & Loffsan en bra stund så klockan har redan hunnit bli snart halv 3. Snön bara öser ner så det kommer bli att få gå ut en kvart innan jag brukar åka till jobbet för att försöka få fram stackars bilen. Var tänkte att jag ska städa men inte funnit allt för långt, har lyckats att ta bort kläderna från soffan och lagt dom i sängen istället. Tänkte iaf ta tag i att städa lite. Börjar jobba 18 och sen jobbar jag till 01.15 (stängning alltså) i och med det så kommer jag inte få festa denna juldagen heller. Men in till stan blir det säkert, får vara chaffis idag helt enkelt.

Imorgon bär det av till mormor och morfar så är i dem trakterna fram till onsdag sen.

Dags att ta fram dammsugare för nu kör vi!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0