489324-203

Jag vill inte bli påmind om och om igen

Här sitter jag som vanligt i sängen en sen natt och inte gör så mycket. Lyssnar på musik, tänker och klart kollat på paradise hotel :) Roligt och spännande.
På jobbet var det kul, vissa dagar känns det bara bra. Grymt sugen på att åka utomlands efter att snacka med Niklas om en resa. Hade vart underbart. Men iaf efter jobbet så var det tänkt att jag skulle åka pulka med Loffsan, Sofija och Mirza men hade go huvudvärk som jag alltid har såhär efter jobbet. Så la mig i sängen istället och kolla på en film "Nothing like the holidays". Lite sådär b-film men det fick mig att tänka mycket och jag kände mig nere. Så bad Loffsan svänga förbi här och så var vi ute och gick en sväng och det var riktigt kallt men ändå så himla skönt :) Behövde få prata av mig lite igen... Körde sen hem henne och då gick vi en sväng i skultorp också. Hatar att det finns en viss bil och hus där som gör att man alltid blir påmind. Skit det.

och nu är jag här, lyssnar på depp musik och funderar. Kanske man ska lägga sig, se ett vänner avsnitt och sen slumra in, känns som en bra idé!? :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0