489324-203

Jag kan om jag bara vill

Nu är jag klar med dagens sysslor. Fick för mig att städa idag. Så tog ett rejält röj under sängen. Fattar inte hur så mycket kan gå in under en säng :O Men nu är 3-4 påsar som ska slängas och det är skönt. Bort med skiten för snart kommer väl nytt in skulle jag tyvärr gissa på :/
Fått mat i magen också, så nu är jag extra nöjd och jag kommer göra mamma nöjd också med att jag har diskat. fattar inte vrf det ska vara så svårt egentligen.. Det tar lixom 5 min :O knappt det.. Jaja..

Tänkte att jag skulle börja göra mig iordning inför jobbet, visst är det ett bra tag tills jag börjar men tänkte att jag kommer ju få skrapa, säkert försöka komma in i bilen, slänga allt skräp nere på återvinningen och sen iväg till jobbet. Så är lika bra att fortsätta!










Kommentarer
Postat av: Loffsan

Sötnos :)

2009-12-02 @ 20:13:27
URL: http://lousiew.blogg.se/
Postat av: Frida

Det där med disk är alltid ett problem, det är tråkigt och man vill helst inte göra det allt, men det funkar ju inte heller :P Vi har numera skaffat oss en bänkdiskmaskin, helt klart värt att göra, dock är den för stor så vi letar en mindre, vi kan inte ha den på bänken, det finns verkligen ingen plats kvar, haha !

2009-12-04 @ 14:20:32
URL: http://fsomifrida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0