489324-203

Förbannade frost

Inte bra att jobba stängning och sen sitta här. Det blir alltid så jävla sent. Blir extra sent när jag inte ens kan komma hem från lite innan 2 när låset till bilen ska krångla så :/ Jag får in nyckeln men sen är den jävla process att vrida om nyckeln och efter ett jävla jobbande så kommer man in och då är det bara att börja skrapa rutorna och självklart ska det vara sån där jobbig is som knappt går att skrapa. Snällt av Lottie att stå med mig tills jag var klar. Efter ett tag kunde jag börja åka hem och tråkigt nog  så är det inte snö så man kan få sladda lite. Men men, väl hemma så är det en jävla process att låsa. Får stå och elda och vrida och vända på nyckeln ett bra tag innan bil skrället vill låsa sig. Så ja, det där är väldigt kul vill jag lova.

Måste säga att jag gillar jobba stängning, är så skönt att få springa runt och greja och dona och sen träffa lite folk och jobba med bra folk. Det gillas :)

Är nog lika bra att sova snart, har en del att göra imorgon innan jobbet.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0