489324-203

Fiskmås

Hur ska man börja ett inlägg egentligen? Hum, hade ingen bra början för inte fasiken tänker jag säga "Hej bloggen" så detta får enkelt bli en konstig början.

Idag har jag iaf jobbat, den jobbigaste tiden 11.30-16.15. Den är inte lång, jag vet.. Men den är sjukt seg. Alltid! Fick stå i kassan idag och i vanliga fall hatar jag det, men är kul när det är fullt ös och man får springa som en dåre. Dock kan ju alla andra försvinna så jag kan springa runt där själv. Fick sådär försäljning, bara 3500 på en timme. Attans. Hoppas att jag kan stå i kassan imorgon också och få slå dunderrekord.

Sitter här och käkar lite mackor och kex. Gott. Orka verkligen inte laga nåt idag. Det är ju såå segt. Hatar att inte veta vad som händer ikväll, vill parta men så blir nog inte fallet. Men det är ju inte sämre att jag ska vara med mina tjejer. Blir nog några glas vin för mig iaf men inte mer än så. Kanske går ut och ser vad som händer på stan iaf.
Det återstår och se vad denna kväll slutar.



Och rubriken vet jag inte heller vart den kom ifrån...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0