489324-203

Endast 3 dagar kvar till doppare dagen

En låt man aldrig tröttnar på är "when the children cry". Helt underbar är den.
Efter en dag på jobbet, endast 4 och en halv timme (skulle vart 5 men fick sluta tidigare) så är jag ganska trött. Huvudvärk är ju en sak som jag har iaf, känns som jag har det jämt nu. Kan nog vara så att jag sover lite halv kasst!? Får blir bättring.

Tänkte lägga mig och sen en film nu.. Men frågan är ju vilken. The burning plain? Twiligt? (Som jag inte lyckats se än) eller Inglourious Basters?
Men tror det lutar åt Twiligt. Får se om den är såååå bra som alla säger att den är. Tror det inte än asså, men återstår att se.
Så kallt som det är idag så har jag verkligen ingen lust att gå ut mer idag. Nej, usch..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0