489324-203

En svettig donken stekare

Gudans så trött jag är. Somnar snart och jag ska verkligen lägga huvudet på kudden snart och sova. Ett stort gäsp kom precis också.
Idag har jag jobbat hela dagen mellan 11.30 till 20 och då hade jag min köksutbildning i 2 timmar med Anne-lie och nu så är jag en riktig svettig donken stekare. Fick stå en sväng efter rasten också, hej, stressigt .. men jag överlevde så detta kommer nog gå detta också. Efter jobbet svängde jag förbi sigges och hämta upp en ny film. Blev Johan falk, den fjärde filmen så den har jag och mamma kollat ikväll. Ett under att jag inte somna vill jag lova. Men nu ska jag låta mig gå in i drömmarnas land.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0