489324-203

Det är en sån kväll

Jag kan inte sluta tänka på honom och det gör ont i mig. Och hans jävla flickvän dessutom, underbart.. skit bra, verkligen. Sug. Ikväll är en sån kväll när allt känns så jäkla hårt. Whatever.... Jag får väl leva utan honom helt enkelt. Tyvärr.

Idag har min dag bestått av jobb och film hos Sofija. Blev lite säckåkning utanför sla huset. Kul att få vara lite barn igen, är faktiskt ganska skönt ibland att få "leka" av sig. Sen dags att åka hem runt halv 12 tiden och då blev det att passa på och sladda runt lite. ROLIGT! :D Dock ingen parkering när jag kommer hem, det suger.. Men nu ska jag fortsätta ta det lite lugnt dricka mkt vatten för att försöka få bort min dumma huvudvärk.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0