489324-203

Ångra inget du gjort bara det du aldrig gjorde

Denna helg är nog mest ett minne blott. Visst hade den sina roliga stunder men även sina tråkiga. Första och sista gången säger jag bara. Mer säger jag inte.

Börjar bli sjuk är jag rädd för nu dessutom. Fått min kära mens nu så mensvärken är som värst som vanligt den första dagen. Inte kul! Jobba idag mellan 11.30-16.15 mitt hatar pass! Avskyr den tiden verkligen, usch. Nya chefen var på besök idag med, inte direkt att jag prata med honom men han såg ut att vara en bra en. Jag hoppas på det iaf, men återstår att se. Ikväll har jag bara legat hemma och det var jäkligt skönt vill jag lova. Såg nya wallander filmen "skytten". Tyckte det var en av dom bästa faktiskt. (För förra var inget vidare...) och sedan blev det sista Johan Falk filmen "De fredlösa" och den var också riktigt bra så jag är nöjd med kvällens fimtittande.

Nu tänkte jag se på dagens avsnitt av paradise hotel. Dock inte kommit upp på hemsidan än men jag hoppas på det snart.

Och dessutom är det jobb imorgon igen så är nog bäst att sova sen. Har ju endast gjort 1 dag av 12 dagar i rad. Wish me luck.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0