489324-203

Utvärdering av Göran

Kom nyss hem från bion med mamma och syster. Vi såg som sagt "sommar med göran". En sak som jag måste bara lägga till sådär för det stör mig nåt så in i helvete rent ut sagt, det är att man vill säga ernst ist för göran. För hans jäkla program på teven. Stör mig så in i bomben på han... och nej, han är inte en go gubbe att se på!!!!!! JOBBIG!

denna man, åååååååh. och nu är inte "åååh" ett bra "ååååh"

Jaja, tänkte iaf säga att jag tyckte filmen var himla rolig. Som när han skulle rida, skratta så vi grät kan jag lova er. Den var gullig och ändå så pinsam och man skämms så för honom. Men den var jäkligt roligt och måste säga att den är verkligen värd att se. Tycker svenska filmer kan vara underskattade, sverige kan allt få till det ibland. Tyckte den blev lite små seg dock i slutet.. och den var ganska förutsäg bara men i vilket fall som helst så får den..


4 av 5




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0