489324-203

Trötthet och jobb en vardag.

Jag fortsätter att snacka om min trötthet och jobb nu då, alltid lika kul att höra om ;) haha. Jobba idag iaf mellan 11-19, stod och presentera en sväng & sen tog jag kassan det sista. Var riktigt seg i slutet och ville bara sluta. Nu är jag äntligen hemma och det först man fick göra var att ta en dusch, så skönt var det! Sen ställa sig och diska, verkligen kul :S Är så jävla trött nu så jag tror inte jag orkar packa, det ska jag nog hinna imorgon. Då jag även är ledig, ÄNTLIGEN, en dag ledig. Så underbart. Ska sedan vara hos Blomberg och även sova där.

Tänkte lägga mig i soffan nu och se nån film eller nåt, bara slappna av helt enkelt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0