489324-203

skön kväll med dem allra bästa

Var sjukt irriterad efter jobbet idag, trött och tiden gick förbannat segt. Hate it när det känns så. But thats life. Kom hem käka och fick lugnat ner mig lite, då kändes allt mycket bättre.

Vid sju mötte jag upp Anna vid stenarna där vi brukas ses. Blev en pytte liten promenad innan vi satte oss och bara tog det lugnt, ingen av oss orka direkt att gå. Mycket trevligt som alltid. Har alltid så mycket att snacka om och mycket gemensamt. Du är en sån underbar vän, ska du veta anna<3

bild på mig och anna tio dagar innan studenten

efter vart med henne en stund så gick vi hem var för sig. Loffsan hörde av sig och så tänkte vi + malou åka och kika på fotboll men vi ångra oss ganska fort när vi kom dit. Bestämde oss för att åka till våran gunga vid vasa med var sin godispåse. Mums :) Satt där och snacka till 10 tiden, så mysigt. Satan vad jag kommer att sakna dig Malou när du flyttar till sthlm. Vill ju inte :(

jag, loffsan och malou från förra torsdagen då det var utgång :)

efter loffsan skjutsat hem mig så hann jag inte mer än sätt mig vid datorn innan blomberg ringde och sa att dom var ute på parkeringen (Blomberg, Felix, Hampus, Rikard, Lövborg) så fick springa ut till dom och umgås i en sådär timme. Dansa, prata allvar och bara vara med mina bästa killkompisar. Ni är härliga ni :D Mycket skratt tillsammans med är man garanterad iaf :)

mina absolut bästa killkompisar. Blomberg och Felix, älskar er<3
 
och nu efter allt så sitter jag här. Snart dags att sova skulle jag tro. jobb imorgon igen, jippi. Not :/








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0