489324-203

Shopping in Gbg

Vart en mysig dag med bästa Loffsan i gbg. Blev flera många och långa timmar på femman huset och runt där vi sprang runt. Hitta riktigt mycket men man är ju tyvärr inte gjorde av pengar så fick välja ut väl vad jag ville ha. Detta fick jag med mig hem :)

Minerialpuder från Make up store, 395:-
Mössa "bad hair day" från rut mfl. 69:-

Jeans (väldigt stretch i och otroligt sköna). Bik bok, 299:-

Min absoluta favorit för dagen var denna klocka från ur & penn. 298:- Me like!

Vid lunch tid så kom även min faster förbi och tog en lunch med oss. Blev kina-buffé. Riktigt gott och mycket mätt blev man :) Hon lyckades med att ta en bild på oss också.

Vid 5 var vi ganska trötta och tog tåget hem till Skövde igen. Tack gumman för en riktigt trevlig dag :)<3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0