489324-203

pim's

Det blev en trevlig kväll med tjejerna på pim's tillslut. Kom dit runt 9. Blev en mumsig natchotallrik och för min del 2 cider! :) Malous och Loffsans kompis Mattias kom också förbi och gjorde oss sällskap under kvällen. Mycket givande samtal ibland. Killar kan göra en tokig. Ååååh, så arg jag blir ibland!
Vi drog iaf typ 12 därifrån och sen åkte vi alla hem till var och en. Jobbet för alla tre. Segt. Jobbar 12.30-21.30 imorgon så hela långa dagen ska det jobbas. Känns konstigt eftersom man inte jobbat på en vecka. Skönt med lite ledigt, kände att jag behövde det :)

en sak jag bara undrar, varför är det alltid så att man vill ha det man inte kan få? och om man nu väl får det eller är nåt man bara kan få så lätt, så vill man inte ha det? Varför ska det vara så?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0