489324-203

nu är ledigheten slut

Vart ledig i typ en vecka och det har vart så otroligt skönt :) för en gångs skull har jag fått varit det. Är så skönt. Har verkligen jobbat hela sommaren. Men nu börjar allt jobb igen, och kommer hålla på väldigt intensivt igen med nån enstaka dag ledigt.
Idag som sagt börjar jag jobba igen och det emellan 12.30-21.30, så jobb hela långa dagen. Får se sen vad som händer efter jobbet. Börjar inte från typ 18 imorgon så då kan man vara uppe sent och hitta på nåt :)
Fick förövrigt lön igår, och jaa, vad glad jag blev över att se den :) kunde där med betala tillbaka till mig själv - resan som vi gjorde i juni. Så skönt :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0