489324-203

Man mår som man förtjänar

Idag har jag inte alls mått bra kan jag lova er. Fyfan. Vakna sådär äckligt varm, lukta usch och hade en jäkla huvudvärk. Blev städa upp alla ölburkar. Inte bra att festa med killar för blir så jävla mycket öl överallt. Haha!

Blev film och sen kom mamma hem så vi handla pizza och kebabrulle till mig. Såå GOTT! Har lite kvar så jag ska snart mumsa i mig det tänkte jag :)

Var förövrigt en trevlig kväll igår med Blomberg, Danne, Hampus och Ch. Blev först hos mig och sen drog vi runt i stan en sväng. Låg i gungan vid vasa och kolla på stjärnorna. Mysigt. Sen kom räddaren Malou i nödan och körde förbi så man fick skjuts hem :D Blev sedan pommes och film. Somna väl sådär vid en 5 tiden.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0