489324-203

Filmens dag skulle man kunna säga

Idag har jag nog vart latare än vanligt måste jag ju säga. Vart as seg hela dagen men är nog inte så konstigt med tanke på att man inte sov typ nåt i natt. Läst klart boken också, så nu är det bara på nästa bok i serien. usch, 700 sidor, det kommer minst sagt ta ett tag.
Men hela kvällen nu har jag typ bara sätt på film. Såg Yes Man med syrran. Helt okej film. Sen såg jag nån film på 5an vid 9, kommer dock ej ihåg vad den hette nu. Men den var också helt okej. Sedan blev det På smällen på canal + och den är allt rolig och bra :) Nu är det rush hour 3 på canal + så tänkte se den och sen gå och lägga mig. Imorgon blir det jobb igen, men inte från 5, så ganska skönt det. Jobbar sent alla dagar nu denna veckan.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0