489324-203

Bakis är bara förnamnet

Gårdagen blev en utgångskväll och det gillas. Först åkte vi runt lite överallt och gjorde ärenden. (Malou, Loffsan och Jag). Höll på och köra i diket efter malous "väldigt snabbt in i kurvan, svänger som fan och är spöregn" men på nåt sätt klara hon det och jag fick en liten hjärtattack typ ;) men jag litar verkligen inte på andra som kör bil. Hatar att åka med folk så. Den enda som jag verkligen litar på ändå, (även om jag är rädd ibland) är pappa. Men han är ju min rallypappa så är väl inte så konstigt! Åker med honom i rally så då måste man lita på honom.

Blev sen att sitta hos Malou vi tre och snacka, dricka och jaa.. Tänk vad saker kommer ut lättare när man är full. Men ibland behöver man det och sen är det svårt att få ut såna saker i bra tillfällen så jaa, det var bra att det kom ut :) men älskar er.

Fortsatte sen vid 12 tiden vidare till husaren där det inte var nån kö alls :) skit gött! Men man märkte verkligen att det trappas av med folk på torsdagar. Vilken jävla skillnad denna och förra torsdagen om man säger så. Jisses! Men blev allt en trevlig kväll så jag är nöjd. Gratis är gott också. Inte en enda krona jag gjorde av med på kvällen. Så ska det vara!

Fick sedan skjuts hem av Josses syrra, så snällt så jag slapp gå hem. Var jäkligt skönt vill jag lova. Men det som var sådär kul var att jag var som fullast här hemma. Blev lite pommes och vänner sen somna jag i soffan, vakna vid 6 och la mig sen i rummet där jag sedan vakna runt halv 11. Det är bra det! :)

Tänkte visa lite bilder nu från igår, iaf dom jag har :)













Kommentarer
Postat av: Danne

Åhh. Så fina bilder på dig hetnos :) Vackra låår som alltid ;)

2009-08-16 @ 22:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0