489324-203

baby goodbye

Vart ska jag börja tro.. hum. Börjar med att skriva om igår när jag skulle in  till malou, regnet bara öste ner och det ÖSTE verkligen ner. Blev jätte blöt. Men tillslut när EMD kom upp på scenen så öppnade sig en klarblå himmel, så sjukt skumt. Vi stod ganska långt bort i början men sen stod vi tillslut framme vid fjortisarna. Men bra bilder fick vi :) Dom var snygga, heta och bara mums! Danny - my man. Haha :) Synd med håret men va tusan gör det, han är snygg :)
Och sen när dom sluta spela så var det som himlen öppna sig och regnet öste ner igen. Vi sprang fort hem till Malou igen, helt dyngesura från topp till tå. Så blev att börja dricka hos Malou, byta kläder och sminka sig. Ofta jag gick på matfestivalen och EMD osminkad.

Vid 11 stack vi in till stan. Åkte tre karuseller och jävlar vad jag skrek. Hade jag vart nykter hade jag aldrig nånsin åkt den sista. Jag försökte mest fokusera på att inte tappa mina skor. Haha. Efter detta sprang vi och åt. Sen mötte blomberg och drog runt på stan lite. Krogen vägra jag med dom skyhöga priserna. Speciellt husaren som tog 250:- . Never säger jag bara!

Vid 2 tog vi bussen hem och det var väl en trevlig kväll allt som allt. Det är väl det jag kan säga.

Idag blir det nu att duscha och göra mig fräsch för att köra bort Benita på kalas. Vid 4 åka in och äta på stan med Malou och Loffsan. Nåt måste man ju äta under matfestivalen tycker jag. För sedan vid kvart över 7 börjar jag jobba och slutar 00 och då är det bara ovärt att gå ut med tanke på att allt slutar då. Matfestivalen stänger. Visst folk är ute ändå men börjar vid kvart i 12 på söndag igen.








Kommentarer
Postat av: Ferhat

Är allt bra med dig annars? :)

2009-08-29 @ 13:38:30
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Ferhat

SV: Det är bra med mig me :)



Vad händer ikväll då? :)

2009-08-29 @ 19:40:10
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0