489324-203

Att ens klaga över dessa problem

Springer runt här efter duschen och försöker välja vad jag ska ha på mig ikväll. Det är svårt. Vädret är ingen hit men man är full på kvällen så det märks ju inte. Hum. Svårt. Men skulle nog gissa på att det blir shorts och sen får man se vad det blir till. Har 2 linnen som jag väljer mellan nu. Hum!
Sedan är nästa problem, ska det bli cykel eller buss till malou? Så jag lättast kan ta mig hem. Cykel går ju lixom fortast. Nästa problem är skor. Högklackat? för att det är snyggt eller bekväma skor så man slipper att ramla runt och slippa få ont i fötterna. Att vara tjej är inte lätt. Och håret ska vi inte snacka om, vill ha nåt annorlunda, men vad? Detta gör mig galen!

eller se ut som ett yrväder?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0