489324-203

Är hårt att jobba

Man är ju inte direkt van att jobba så som man gör, nej, usch, fy.. vad jag blir trött på detta nu. Fick stå i 2an idag och massor bilar, för lite folk och det leder ofta till kaos. Hade många holdar och annat, inte kul.. Men missa inget och folk fick sin mat så jag är ändå nöjd. Jobba från 4 till 11 nu på kvällen.
Trodde jag börja 10 imorgon men till min lycka var det vid 11 jag börja, jag blev glad kan jag lova :) Sedan jobbar jag till 19.. Måste sedan verkligen då, börja planera min vecka för att passa ihop med alla andra som jobbar och så. Blir kanske att träffa Robert en sväng, vore jätte trevligt =)
 
Vet att det enda jag typ snackar om är jobbet, men det är ju det enda som händer i mitt liv just nu.. :/







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0