489324-203

We love to PARTY!

Blev party igår som sagt, är nästan givet en lördag. Sen att det var helt underbart väder gjorde inte saken sämre om man säger så. Blev att jobba en sväng först 11.30-15, sedan skynda hem, duscha och tillslut kom segisarna Loffsan, Malou & Hanna och hämta mig. Hem till Loffsan, fixa iordning sig lite och sedan iväg hämta pizza och Jakob. Tillbaka till skultorp, käka och gjorde iordning massor sedan rulla folket in en efter en. Blev tillslut en del folk, trevligt blev det :) hade en riktigt kul kväll faktiskt för vid halv 1 ungefär tog vi bussen in till stan, satt på Voda en sväng och sedan drog jag hem till Frida och sov där. I hennes & Mogges lägenhet, helt sjukt att du flytta ifrån Hentorp gumman, så jävla TOMT! Men är glad för din skull och det vet du! Men iaf när vi hade lagt oss jag och Frida så fick vi vid 3 gå upp igen, alltså legat bara typ 10 min för att åka till statoil och äta. Nu i efterhand så ångra jag att jag var snål och strunta i det, men ser det som att nu har jag två cider på det nere i Alanya. Måste vara snål nu.

Kom iaf i säng vid halv 5 igen och jag som är så kass på att sova dagen efter låg i soffan en timme innan jag smög in till Frida och Mogge för att väcka dom. Så blev det lite frukost och sedan kom min mamma som är så duktig på att förstå vägbeskrivning. "Sväng höger och sedan direkt vänster" och joo, hon svänger aldrig höger utan direkt vänster och jaa, du kom ganska fel, på cykelväg och allt. Bra jobbat morsan ;) Men hem kom jag iaf och då blev det promenad med Anna. Underbar du är vännen! Sedan hem, hämta sakerna hos Loffsan och när jag kom hem var jag förbannat hungrig så mamma fixa mat & sedan blev dte äntligen en dusch. Somna så gott i soffan sen.

Förövrigt har nu äntligen solen tittat fram efter ha gömt sig hela dagen bakom molnen. Försvinn aldrig sol igen, aldrig!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0