489324-203

Vill spy på det!

Har nu i två dagar endast (nästan iaf) befinnit mig i verkstan ute hos farfar och slipat och spacklat på rallybilen. Finns inte så jäkla mkt direkt att berätta om det. Bara slitsamt och mkt väntan och jobbande. I början var det allt kul men i slutet ville jag bara spy på det. Så segt och var arg som ett bi i slutet.

Igår åkte jag till pappa, gick upp vid 6 för att hinna och hade rekord bort till pappa på en timme. Haha :) Sedan när jag kom dit så åkte vi efter ett tag bort till remeneskjutfält för att titta på träningstävlingen som kullings hade. Var väl inget speciellt att se ändå direkt, lite fegande och så men aja.. Blir väl bättre :) och efter det har det bara vart verkstan som stått på schemat.

Kommer befinna mig hos pappa tills på onsdag eftersom vi har fått tid till att arbeta med projekt arbetet och då måste jag vara här. Så blir imorgon att bara fortsätta och se glad ut :S haha. Men blir nog fint tillslut.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0