489324-203

Valborg

Vädret är på topp, jag mår bra och det är valborg. Det kan väl inte bli så mycket bättre, eller klart det kan man kan ha massa pengar med men nu är tyvärr inte fallet så men får klara mig iaf :)
Idag väntar först skolan med natur, svenska och sist idrott. Sedan ska jag åka slänga min stol som jag bytte igår i bilen och sist men inte minst göra oss iordning inför valborg. Först ska jag och jessica till Felix och sedan vidare till Anna Morgan. Tror på en lyckad valborg ändå.. skönt att slippa krogen, antar jag iaf. Är sjukt trött på att jämt gå ut på krogen och på valborg känner jag fan inte för det även om det är MASSOR av folk som ska det.

Igår till min stora lycka (förutom plånbokens stora lycka) så kom min licens. Alltså nu får jag köra rally på riktigt. Jag har en licens som godkänner det, fatta.. ! En dröm som jag haft så länge är sann, jag får köra.. Helt sjukt nu får jag bara vänta på att få bilen och att pappa blir klar med BMWn för innan dess släpper han ju inte opeln.








Kommentarer
Postat av: LINDA | ddisconnected ღ

godmorgon sötnos!

grattis till C-förarlicensen :D AVIS ASHELL!

2009-04-30 @ 09:27:53
URL: http://ddisconnected.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0