489324-203

En månad kvar, en ynka.

Idag är det exakt en månad kvar tills Jag, Malou, Loffsan & Sandra drar iväg till Alanya! Fyfan vad nice det ska bli :D Längtar verkligen. Spriten kommer flöda, 24/7 kan jag lova. Ska bli så göööööööött!

Jaja, idag så skinner solen iaf, så himla härligt. Kan verkligen inte klaga. Imorses fick jag en förfrågan om att jobba idag och man får ta alla tillfällen som ges så mellan 16.30-21.00 så står jag på donken och svettas :P Vart skola idag också, först natur, sedan svenska och sist idrott. Sjukt vad klassen tar det seriöst. Vi spela volleyboll och det var typ på blodigt allvar och jag som är kass i det tycker bara det är så hemskt. Men aja.. Nu väntar jag på mat, är verkligen hungrig nu känner jag och ska fortsätta lyssna på min nyutbrända skiva. Riktigt nice! Party.

Förövrigt är det nästan ondag, 50 dagar kvar till studenten. Då kommeer det partas helt klart!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0