489324-203

Mini roadtrip med Jessica!

Idag har det blivit många timmar med bil och runt om överallt. Skulle ju som sagt åka till pappa idag och så snällt så åkte Jessica med mig. Så blev en lite toadtrip. Visa runt henne i min hemstad och vart jag bor hos pappa och lite annat.

Börja med att vi åkte till vbg, hälsa på, på hansson bil. Var himla roligt faktiskt att se alla igen även om jag var där för en vecka sen. Jag trackar dom ;) haha. Mig blir dom inte av med i första taget. Sen åkte vi förbi där jag bott och sne ner till skräckland och var vid vattnet. Tog as fina bilder.. Sen till thn tänkte äta inne i thn men åkte till donken vid överby ist. Kika då lite i affärer efter det. Strax efter det åkte vi till farfar, hämta mina sommardäck som jag ska byta tills imorgon. Sen bort till Erica där jag fick en förarstol till volvon som jag också ska byta. Sen var det bara åka hem igen. Hände ju en del mer, som en fågel nästan sket på mig men orkar inte skriva mer . Visar några bilder sen måste jag verkligen sova.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0