489324-203

Mår man bra så mår man bra!

Denna måndagen kändes inte alls jobbigt som måndagr brukar göra, kan beror på att man har underbart lov :D Dagen börja med lite softande framför datorn sedan åkte jag in till stan för att möta Loffsan vid halv 1, satt ute i solen på rådhuset och fika. Mysigt. Solen sken så härligt synd att det blåste så bara. Blev fast där i 3 timmar ungefär för vid 4 börja jag jobba så var tvungen att röra på sig vid halv. Sedan blev det 3 timmars jobbande och efter det iväg till Frida & Mogge, var vrål hungrig så hade med mig lite donken mat. Mums! Efter vart där spelar lite gitar hero (jag är inget bra kan jag ju säga) så åkte jag hem vid 9, ge ner till gymmet och träna en timme elr nåt. Skönt! Är bara att träna på, stenhårt! Fick även reda på idag att jag får tillbaka på skatten över 2000 kr, helt underbart. Jag som verkligen behöver pengar nu. Nu är jag ganska trött och sen börjar jag jobba halv 12 imorgon så ska nog snart sova tänkte jag. En bra och mysig dag idag ändå ;D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0