489324-203

Lyckan är här.

Idag lyser solen också och det är ju bara helt underbart. Man blir så glad, dock kommer jag inte få så mkt nytta av den eftersom jag kommer att jobba idag från 16.30-21. Men först väntar skolan med religion som vi har nu, är klar med allt så nu kan jag sitta här och inte göra nåt alls. Nice! Sedan väntar företagande och vet inte alls vad vi ska göra där men det får man väl se då, sist väntar iaf natur och igår så fick man ju nästan vg på provet också, riktigt skönt! Efter skolan ska jag möta upp Loffsan på stan och hämta lite grejer. Sedan sola vid 3 ska jag försöka hinna med ockkså.

Igår hann jag inte skriva nåt för var knappt hemma något. Först så skolan och ist för idrott blev det en musikal av musikgymnasiet, den var allt bra. Efter det mötte jag upp Malou i stan, var runt och gjorde massor av ärenden, tog en glass och satt vid livets brunn. Sedan hem till Malou, vänta på att Loffsan skulle sluta och sedan gick vi iväg och handla. Runt 8a åkte jag hem, gick ner och träna en timme på gymmet och sedan blev det lite dator och sen somna så gott.

Tränat 3 gånger i rad nu, det är nice. Satsar stenhårt på Alanya. 16 maj åker vi! WOHO!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0