489324-203

Behövde rensa tankarna

Vet inte vad det är riktigt idag men känns som nåt saknas. Som en del av mig inte riktigt finns. Tänk att en person kan betyda så mkt för en på så kort tid. Trodde aldrig jag skulle sakna dig såhär men jag gör det och det smärtar i mig när du inte ens bryr dig om mig..


Idag har väl dagen bara rullat på och inget speciellt har hänt. Var & jobba några timmar på donken sen så fick jag med mig Loffsan ut och gå i en timme typ, eller lite mer faktiskt. Behövde nån att prata med och få ur mig lite. Tack Gumman. Sen blev det duschen och efterlyst så nu sitter man här och funderar skarpt på att lägga sig snart. Börjar bli ganska trött, skönt nu att man har sovmorgon imorogn :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0