489324-203

Välkommen till verkligheten

Satt och snacka med pappa igår i telefon i nästan två timmar. Givande faktiskt. Fick mig att inse hur mkt jävla pengar jag har att slänga ut nu på bilar egentligen, både på 940 som jag måste byta växellådshus på och sedan förarsäte, ska även byta stereo i, men det har pappa reda så behöver ju inte betala. Skönt det!

Men det är ju inte bara den bilen utan, nu är det ju opeln också (rallybilen) som jag ska ta över inför nästa år, är det tänkt. Är antal saker som måste bytas ut där också. Bla. Stötdämpare på alla 4a sidor, stolarna i bilen, en ny hjälm, en overall, måste ta bort rost och helst lacka om hela bilen med, är väl uppe i en 20 000 nu. Och vart fan ska jag få dom pengarna ifrån? Hum.. Donken? Nja, då får jag nog jobba några månader och inte köpa något annat. men jag är ju tjej? Skor, kläder och sånt?! Fast får ju nu priotera vad jag egentligen vill med livet, (fast måste först och främst ha ett körkort, men det jobbas på det så ska nog gå). Lycka till, lycka till Veronica säger jag bara! Haha.

Idag åker jag förövrigt till pappa om en 1 och halv timme går min buss, måste väl snart äta frukost och ta på mig och sminka mig allt sånt där som vi tjejer ska göra :P Haha. Inte måste, men känns ändå som ett måste för en, är ju van vid det. Känns ju lite naket annars. Vad som händer hos pappa? vet jag inte, vill ju börja göra iordning 940 men får väl se. Måste ha grejer först.

Imorgon väntar rally i vbg, årets & säsongens sista tävling. Skulle ju sitta gott med en vinst, men vi får väl se.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0